neděle 16. listopadu 2014

Listopadová Challenge Papero Amo

 


 
  

Zdravím!
Dnes jsem tu se svojí stránkou do listopadové Challenge Papero Amo na téma "komplementární barvy". Zadání Irenky Irisky vychází z říjnového kurzu Kasiy Krzyminské. Podmínkami bylo použití vlastní fotografie, komplementárních barev dle níže připojeného barevného kruhu a kompozice stránky stejná jako u Irenčiny předlohy.

Já jsem si zvolila svoji těhotenskou fotku, kterou jsem měla připravenou už na Kasiin kurz - na něm jsem ale nakonec scrapla méně narcistické fotky :o).
Jako hlavní barvu jsem zvolila růžovo-červenou. Komplementární světle zelenou barvou ve spreji jsem stránku doplnila drobnými cákanci. V zelené je i chipboardový titulek, několik korálků a enamelek na ozdobu.
Děkuji za návštěvu!










Žádné komentáře:

Okomentovat