sobota 20. prosince 2014

Lena - Art: Challenge pozdně podzimní - TEXTURY



Pěkné sobotní odpoledne!
I když už jsou Vánoce skoro z dveřmi, včera byl poslední den, do kdy bylo možné zaslat svůj příspěvek do challenge vyhlášené na blogu Lena - Art.
Tématem této pozdně podzimní challenge byly textury. Projekt tak musel obsahovat minimálně dvě různé textury a barevně vycházet z dané lehce vintage paleky.
Tyhle paletkové soutěže miluju, pečlivě procházím své zásoby ozdob a materiálů, přikládám k obrazovce notebooku a snažím se, aby všechny odstíny patřičně odpovídaly paletce. Snažím se nic si neulehčovat a použít opravdu všechny barvy podle zadání...
Pro jistotu jsem na své stránce vytvořila struktury čtyři: strukturovací pastou přes šablonu, chipboardovým výsekem filmového pásku, barevnou vrstvu pomocí několika úžasných sprejů Lindy´s Stamp Gang a razítkem s motivem prasklin z obchůdku Lena - Art (do tohohle razítka jsem se naprosto zamilovala - je váně dokonalé :o)), které mi k lehce starobylé paletě přišlo nejlepší.
Vše jsem dozdobila pár ozdůbkami a taky kytičkami - bez nich bych to nebyla já :o)
Výsledky soutěže by měly být zveřejněny již dnes, tak se nechám překvapit...

Děkuji za návštěvu!



Žádné komentáře:

Okomentovat