úterý 6. ledna 2015

Přání pro miminko

Příchodem nového roku přibylo do rodiny mého muže nové miminko. Chlapeček Vítek přišel na svět 1. ledna a pro mě to byl impuls hned zasednout k pracovnímu stolu a vyrobit pro šťastné rodiče blahopřání. Na přání je  motiv  známky s miminkem, je to letitá čtvrtka (jeden z mých prvních scrapbookových nákupů), která je plná takovýchto miminek a vyrábím z ní všechny gratulace. V rezervě jich tak mám ještě dobrých 50 :oD
Podkladový papír modré barvy je místy zesvětlen gessem, doladěn několika cákanci sprejem LSG a potištěn černým inkoustem. Nechybí moje oblíbené a nezbytné kytičkové aranžmá. Nápis "gratulace" jsem původně chtěla natisknout razítkem, ale pořád mi to v kompozici neladilo, tak jsem jej nalepila jednotlivými písmenky na okraj přání.
Přání už je na cestě k Vítkovým rodičům.
Děkuji za návštěvu!

 
 



Žádné komentáře:

Okomentovat