pondělí 8. února 2016

Chrastidlové přání

 
Neuvěřitelné! Tomu mému staršímu miminku už budou 3 roky. Už je to malá slečna. Ach jo, nejradši bych, kdyby ty děti vůbec nerostly :o)
 

U Didi v obchůdku jsem si objednala krásné papíry Lawn Fawn - Polka Mon Amie. Už je mám v 12" verzi, ale 6" jsou ještě roztomilejší.
Dle návodu Dianky jsem vyrobila "chrastidlové přání"
 


A po Diančině vzoru jsem přáníčko ozdobila i vevnitř. Čím víc zdobení, tím míň si musím lámat hlavu s textem blahopřání :o)


A díky nové člence DT Pretty Papers - Terce - jsem opět oprášila razítka a Copicy a vymalovala pozvánky na oslavu. Super relax tohle vybarvování...


Krásný den!


 

 

2 komentáře:

  1. Jíťo, máš to parádní! A jen dodám, že návod je tady:

    http://www.diankakreativity.cz/2016/01/echo-park-navod-na-pranicko-se-shakerem.html

    OdpovědětVymazat
  2. Jíťo - je to naprosto bomba!! Pro ty holčičky se tak krásně tvoří :-)

    OdpovědětVymazat