středa 21. září 2016

Šitý Mixed Media Layout

Před časem jsem si koupila šicí stroj. Přiznávám se, ne kvůli zašívání tepláků, ale jako další úžasnou scrapbookovou pomůcku :)  Strojové šití obdivuji na přáních a stránkách už pěkně dlouho. Pár přání už jsem úspěšně prošila a díky záříjové "šicí" challenge Pretty Papers jsem se (konečně!) odhodlala i na ušití celého layoutu.
 



Doma mám samozřejmě všechny ty roztomilé chlapecké miminkovské kolekce (včetně nejnovější  a nejroztomilejší Little You).  Jenom jsem už z těch přesladkých miminkovských věcí přece jen trochu přesycená, a také jsem tomu svému malému chlapečkovi chtěla konečně vytvořit pořádnou "chlapáckou" mixed media stránku!
 
 
 
O kontrastní oranžově-tyrkysové kombinaci barev rozhodly fotky. Tedy spíš oranžová jídelní židlička, která září na každém záběru pořízeném u nás v kuchyni.
 
 
 
U fotek jsem si tentokrát nehrála s žádným vrstvením. Jen jsem ji pro zpevnění podlepila tvrdým papírem a vložila pod ni kousek vlnité lepenky pro 3D efekt.
 
 
 
Stránku jsem se snažila nepřezdobit: Nápisy poskládané z thickersových písmenek, enamelky, kartonové ozdoby, černý provázek provlečený zlatým embossovaným kolečkem od Amy Tangerine.  
Černé prošití i zvolené barvy jsou výrazné až dost.
 
 
Tuhle můžu směle vložit do Project Life alba. Žádné tlusté kytičky a vrstvené clustery, které ukusují drahocenné místo...
 
Krásný den!
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat