úterý 29. listopadu 2016

HOSTEM V PAPER GARDEN

Krásný den!
Úplně na začátek bych chtěla Diance poděkovat za příležitost být hostem na jejím úžasném blogu Paper Garden. Miluju papírové květiny všeho druhu a v Paper Garden si díky neuvěřitelnému
množstvím druhů a barev květin a samozřejmě i dalších skvělých pomůcek pro scrapbook, připadám jako v cukrárně...

Pro inspiraci jsem vyrobila růžovo-mátový layout s fotkou své dcery, jak si tento školní rok poprvé vykračuje do školky.
 



Na Mixed Media jsou přímo nutností papíry vysoké gramáže. Jedny z nejhezčích jsou zcela určitě čtvrtky od 7 Dots Studio.

Abych nezakryla jejich úžasné vzory, používám čiré gesso, pro větší plastičnost nanáším přes šablonu strukturovací pastu (zde 3D Gloss Gel smíchaný se špetkou světlounce růžového mica prášku) a nakonec dobarvím spreji.

Na ukázku přidávám jeden snímek z procesu tvorby před nalepením fotky a všech ozdob.

Rovnou dodávám, že barvy jsou mírně deformovány světlem lampy, protože tvořím jedině večer
(a často dlouho do noci).
 
 
 
 
 
Fotku pokaždé podlepím barevnou čtvrtkou a pak kouskem vlnité lepenky, abych pod mi snadněji zasunula další dekorace.

Srdíčkový chipboard jsem nastříhala na menší kousky, nalepila kolem fotografie a dobarvila štětcem barvami ze sprejů.


Nechybí samozřejmě papírové kvítky v mini a extra mini velikosti. Tyhle používám nejčastěji, mám je úplně ve všech barvách a nedávno jsem si pořídila i barevné mixy v nejmenší velikosti. Přidala jsem i romantický buttonek, samolepicí kamínky a mikroperličky.
 



A tady už je konečně pohled na celou stránku.
 

 
Ještě jednou děkuji za milé pozvání a přeji všem pohodový advent!
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat