neděle 1. ledna 2017

DIY... STOLNÍ KALENDÁŘ

Kalendáře vyrábím jako vánoční dárek už několik let. Vlastně od doby, co máme děti. Pro babičky a dědečky asi neznám vděčnější dárek. Do loňského roku jsem vždy na podzim koupila základy v Lidlu, vlepila fotky a decentně dozdobila. Letos jsem akční nabídku s polotovary nestihla a tak jsem řekl, že místo shánění předpřipravených základů jinde, zkusím kalendáře udělat celé sama. A namísto nástěnných jsem rovnou zvolila malý stolní formát. Ten bude přeci jen více na očích i na dosah.
 
 
Nechtěla jsem nic komplikovaného. V množství předvánočních příprav jsou pro mě TOP instatní projekty, tedy ty, co stihnu maximálně za dva večery.
Základ jsem udělala jednoduše ze dvou kusů kartonu o kousek vyšších, než Project Life kartičky 4x6".  Ty budou také tvořit jednotlivé listy.
 
 
Aby kalendář pěkně stál, vlepila jsem mezi kartony přehnutý pruh papírů. Myslím, že z obrázku je postup úplně jasný.
 


 
Pro každý měsíc jsem vybrala jednu menší fotku 3 x 4", kterou jsem nalepila spolu s plánovacím kalendářem a označením měsíce na bílou PL kartičku, a ještě jednu větší fotku 4 x 6".
 
 
 
Plánovací kalendář jsem si jednoduše přepsala do Wordu, pro snazší orientaci zvýraznila neděle a jako proužek nebo odstavec jsem jej vlepila na kartičku.
 
 
Zdobení není nijak komplikované. Úplně jsem si vystačila s razítky měsíců, kartonovými číslicemi, několika výseky z Big Shotu, Washi páskou a sem tam  Chipboard. V hlavní roli jsou přeci fotky.
 
 
Babičkám pro radost jsem přidala i několik obrázků, které mi s radostí na krásné bílé kartičky (až jsem ji musela brzdit - ta tedy rozhodně netrpí na syslení scrapbookových pomůcek... ) nakreslila moje dcera.
 
 
A nechybí i několik citátů na zamyšlení.
 
 

Kartonové desky jsem na závěr slepila zlatou glittrovou washi páskou, která jinak obyčejné šedé desky rozsvítila. A celý kalendář jsem sešila strojkem Zutter. Ještě jednodušší je použití knihařských kroužků.
 
 
 

Kalendář si můžete prolistovat na videu.
 
 
Krásný den!
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat